Treningi Cardio (Cardio Tenis)-  został wymyślony w Stanach Zjednoczonych w 2005 r i z roku na rok zdobywa coraz większe grono fanów. CARDIO TENIS mogą uprawiać wszyscy, nawet osoby, które nigdy nie trzymały rakiety w ręku. Również wiek nie ma znaczenia. CARDIO TENIS polecamy szczególnie osobom, które dopiero zaczynają przygodę z tenisem lub nigdy wcześniej nie grały i chciałyby zakosztować odrobimy tenisa w trochę innym wydaniu. Zajęcia te są ciekawsze i dają więcej radości niż ćwiczenia na siłowni oraz zwykły tenis, łącząc te dwa elementy w jedną całość.

Dla kogo Cardio Tenis ?

-dla wszystkich w każdym wieku

– dla osób , które wyraźnie chcą zwiększyć poziom kondycji (wydolność)
– dla osób , które chciałyby schudnąć, zmniejszyć ciśnienie tętnicze i zwiększyć odporność na choroby
– dla tych, którzy lubią aktywny trening w grupie
– dla tych osób, które chcą zapoznać się z podstawami tenisa
w każdym wieku

Jak trenujemy Cardio Tenis?

W "Cardio Tenisa możemy" wyróżnić trzy fazy:
-Rozgrzewka – przygotowuje nas do bardziej intensywnego treningu
-Część główna – składa się z intensywnych, krótkich ćwiczeń wykonywanych w seriach, mających utrzymać nasze tętno w tzw. strefie cardio (130-170 uderzeń serca na minutę).
-Część wyciszająca – mająca na celu przywrócić nam tętno spoczynkowe.

Utworzono za pomocą Mozello – to najłatwiejszy sposób tworzenia witryn internetowych.

 .